powered by god

poze fără timp

aveam un ceas chinezesc verde cât pumnul pătrat din plastic transparent mergea cu o baterie AA ticăia în continuu
de 421 de ori când îmi făceam duş de dimineaţă de 5421 de ori când mă uitam la un film de 12054 de ori când stăteam cu ochii în tavan de 110 ori când mă legam la şireturi de 2698 de ori când îmi căutam cheile de 4320 de ori înainte să adorm apoi îl puneam sub o pernă şi mai ticăia de vreo 250 de ori
apoi mi-am luat calculator şi telefon mobil şi am depus ceasul într-o cutie pe dulap ticăitul se aude încă subtil non stop ca să nu se mai audă:


(video Edith Dekyndt)

Leave a Reply

