powered by god

poze de iubire

nopţile mi le petrec uitându-mă pe geam zgomotele puternice le aud înfundate, iar pe cele aproape imperceptibile le aud ca de 1000000 de decibeli pe geam văd un pom singur şi multe multe maşini parcate pe trotuar câte unele mergând pe stradă plus, bineînteles, apa care curge atât de leneş că de cele mai multe ori pare o şosea lată şi bine luminată

apoi vin orele în care trebuie să faci ce trebuie când totul este atât de neclar şi complicat de exemplu NU E NIMIC GRAV dacă visezi că eşti gol la şcoală în ziua examenului cel mai greu în paranteză fie spus eu nu am visat niciodată chestia asta de regulă visez că am puteri speciale ceea ce de altfel e adevărat

sau este FOARTE BINE să ai credinţă să fii plin de viaţă fericit şi mai ales să iubeşti pe toţi oamenii


bineînţeles este GREŞIT să nu


(foto Hyeong Kyeong)

Leave a Reply

