powered by god

poze cu mine, iar

Nu sunt decat o antena care recepteaza informatie si o retransmite, cu toate astea sunt atat de insemnata, mai ales pentru mine. As vorbi numai despre mine daca s-ar putea.

Sentimentele mele sunt cele mai importante lucruri ale mele. Le analizez fara incetare inca din scoala primara.

Bunaoara cand merg pe strada imi analizez fiecare pas si felul in care ma face sa ma simt. Greoi, incurcat, speriat. Mai ales speriat. Sunt atat de fricos, mi-e teama de orice as putea intalni.

Dar si oamenii intorc capul dupa mine.

Ii vad cu coada ochiului. Mi-am deformat privirea de-atata uitat pe furis.

O alta chestie pe care am observat-o la mine este ca ma uit foarte des pe geam. Nu stiu ce inseamna asta. Nu imi da un sentiment placut. Nu ma simt nici liber, dar nici in siguranta.

Am si senzatia ca petrec foarte mult timp asteptand in camere goale.

Sau asteptand liftul.

Uneori ma simt ca un exponat de muzeu desi sunt doar un simplu vizitator.

Asa ca prefer intotdeauna coridoarele laturalnice, pentru oamenii secundari. Cum sunt in hoteluri coridoarele pentru personal, pe unde oaspetii nu ajung niciodata pentru ca usile sunt mascate.

Dar oricat m-as feri tot trebuie sa petrec timpul cu oamenii, in primul rand ca asa e normal. Spiritul de echipa este o calitate esentiala la serviciu, mai ales.
Dar e limpede pentru toata lumea ca oamenii in costum nu cauta decat sa ma imobilizeze.

Chiar si cu prietenii mei trebuie sa dau din maini cum trebuie.

Si sa dau dovada de buna dispozitie.

Visez mereu cum ar fi sa fiu doi la fel. Sunt sigur ca mi-ar fi atat de simplu sa ma inteleg cu mine.


(foto Vincent Fournier)

Leave a Reply

