powered by god

poze cu nud

folosesc un pistol de 9 mm pentru a trage in umbra mea.

si imi rod pielitele compulsiv

si povestile curg, si medicii fac himenoplastii,
in timp ce o prostituata doarme in turnul castelului

am fost de atatea ori obligata sa marturisesc,

incat uneori ma arunc singura într-o cadă umplută cu apă
imi tin respiratia până nu mai pot
mă întorc iau oxigen si iar

E criza. Imi vând sângele.

Imi vand parul.

imi vand hainele de pe mine.

Am inchiriat o celulă utilizata la expoziţii în industria de închisori private

si curat saci de ceapa intr-un restaurant

o femeie care cosmetizeaza mortii imi face machiajul de seara
mica moarte

No perdemos nada con nacer



(foto Regina José Galindo)

Leave a Reply

