powered by god

poze dintr-o zi obişnuită

ajung acasă după lungi plimbări prin cartier

E o vară caniculară.

E o vară caniculară.

picioarele se înfigeau uneori în asfalt şi parcă organismul se îndarjea să rămână în soare

Şi să moară de insolaţie.

Şi să moară de insolaţie.

Cabinele de telefon sunt bune numai să zideşti oameni în ele.

în mortar

în mortar

Ca şi telefoanele, de altfel.

Ca şi telefoanele, de altfel.

dead meat

Dead Meat(2010)

mă bucur că acum am mult mai mult timp pentru chestiile astea, e placut sa nu pontezi.

Dar ştiu cât e de greu.

Dar ştiu cât e de greu.

Aşa că îmi pierd timpul uitându-mă după scuipaţi şi gume de mestecat lipite pe pereţi.

Şi sub pervaz.

Şi sub pervaz.

Mi-e silă d-atâtea urme de ADN, cât vezi cu ochii.

Mi-e silă d-atâtea urme de ADN, cât vezi cu ochii.

Mi-e silă de reclame.

Şi de oamenii care le fac!

Şi de oamenii care le fac!


şi de H&M

şi de H&M

Şi de monumente.

I am a monument

I am a monument

ocupând un spaţiu

ocupând un spaţiu

Şi de maşini.

pe banda continuă

pe banda continuă

Trec pe lângă un cimitir complet.

Oare ce o să se întâmple cu corpul meu în cazul ăsta?

Oare ce o să se întâmple cu corpul meu în cazul ăsta?

Şi mă duc acasă să mă uit la fotbal.

La tv.

La tv.

Leave a Reply

