powered by god

poza de grup cu echipa

ştiu cum e abia am început să ne cunoaştem şi sunt de multe întrebări de regula cine sunt ce vreau daca vreau ceva sunt femeie sau barbat sunt disponibil(ă) sau nu câţi ani am de unde sunt ce şcoli am frecventat ce fac din ce câştig bani

mi-ar placea să fiu asistentă medicală şi să lucrez pe ambulanţă
pentru că totul e atât de complicat când vine vorba de siguranţă
de multe ori mi se pare bine sa faci rime
mai ales când dai de necaz si viata trage sa te deprime

mi-ai spus odata ca esti pe teren, dai seringi la curve si la heroinomani si ca o sa vii sa ma iei cu ambulanta dar nu ai mai venit niciodata
asa ca nu stiu cum e dar pot sa-mi inchipui


Leave a Reply

